Nu är den min!

Klänningen är nu bokad med en depositionsavgift. Så nu kan ingen ta den ;-) Det kanske blir en provning till i vinter, men då först i januari tror jag. Man har ju lixom ändå det man gör nu fram till jul.
 
Ett annat steg framåt är att vi bokat tid med en fotograf. Inte till bröllopet, utan ett inför- möte för att se hur det känns med henne. Vi har blivit rekommenderad henne från flera håll så nu ska vi träffas och se hur det blir. Vi ska träffa Petra Berggren och hon är rekommenderad av både min frisör Anna och en av Martins barndomsvänner som jobbar som fotograf. Så nu händer det grejjer!
 
Idag kom även rislampor vi prov-beställt från ebay. Vi får ser om det blir fler beställningar eller hur vi ska göra med det.
 
 

Kommentarer
Postat av: marie j

henne är jag bekant med, hon är ganska skön som person och hon tar fina bilder, blir nog superbra =)

2012-11-22 @ 17:36:36
Postat av: Carola Höglund

Åhhh vad fin du kommer vara! Den klänningen passade ju dig perfekt och var såååå fin.

Svar: Tack!
frokenholmsten.blogg.se

2012-11-22 @ 19:43:56
Postat av: Christine Tillberg

Den var så otroligt fin Emma.

2012-11-23 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0