Min frisyr

Jag har en jätteduktig frisör vid namn Anna på Salong Papiljott. Det är även hon som gjort all make-up på mig. Jag bokade in henne ett år i förväg, och jag vet att hon redan fått förfrågningar om nästa år, så blivande brudar vänta inte med att boka en bra frisör! Det är värt varje krona att gå till någon man känner sig trygg med och som vet vad dom pysslar med.

Jag har då aldrig varit så snygg i hela mitt liv som på min bröllopsdag!

Blommorna har min svärmor odlat och det är även löshår insatt för att fylla ut mitt eget hår. En av bilderna är från Papiljotts instagram. Följ dem där så får ni se fler brudar.


Måste även passa på att säga att jag inte på något sätt är sponsrad av något företag, men gör man ett bra jobb så rekommenderar jag gärna. Jag vet hur det känns att vara en blivande brud, och jag vet hur viktigt det är att det fungerar bra på bröllopsdagen. Det finns företag jag framöver kommer att skriva om som jag inte rekommenderar oxå. Som till exempel det företag där jag beställde Vincents gula fluga. Den har fortfarande inte kommit...

https://cdn1.cdnme.se/3898439/7-3/pic_5214fc4addf2b350593e4744.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3898439/7-3/pic_5214fc4ce087c37dd0f249b3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0