SecretBox

Jag har hört om fenomenet SecretBox. Att man innan vigseln tar sensuella bilder som sedan brudgummen får i morgongåva. Jag tycker att det är en kul idé, och kanske kul att ha kvar när man blir äldre? Men personligen vet jag inte om det är något jag skulle vilja göra, efter två barn ser kroppen inte riktigt ut som innan. Jag fick höra om det igår igen när en tjej berättade att hon fått göra det på Knaust under sin möhippa, så det är ett tips till er som planerar möhippa (och som har en brud som kan känna sig bekväm med det)
 
 
Boudoir
 
Boudoir
 
boudoir
 
Boudoir
 
Boudoir
 
pearls
 
Rox has Tatts and curves. beautifull!
 
Whats wrong with Vogue US? Vogue Italia is loving on the plus size models...and its high fashion and it is amazing.
 
Love this!
 
 
Smakfulla, sensuella bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0