Uppbokade tider

Idag var jag hos Anna på Papiljott och fixade till håret lite. Vi passade på att boka upp tider hela vägen fram till bröllopet på en gång. Så nu är även det bokat och klart!
 
Anna frågade om jag funderat mer på vilken frisyr jag vill ha, men utan att avslöja klänningen allt för mycket så ska det ju passa ihop. Så här kommer lite brudfrisyrer.
 
If only I had a fraction of the hair needed to sport this strikingly beautiful braided updo. #wedding #hair #braids #style #flowers #beautiful
 
wedding hair w/ flower
 
Wedding Hair with peacock feathers & a flower
 
#wedding #hair #bun #braid #flower #veil
 
wedding hair
 
This is how I want my hair for our wedding someday. with flowers tucked here and there for a little extra pop:)
 
flower power #flower #hair #updo #braid
 
braided side bun wedding hair - instead of the big pink flower, maybe some baby's breath..? (:
 
Igår satt jag och gick igenom inlägg jag skrivit bakåt i tiden för att få tillbaka den inspiration jag kände i början av hösten. Och där och då hittade jag min klänning bland mina inspirationsbilder! Alltså den klänning jag bokat och betalat på Eleganten. Jättelustigt faktiskt. Någon som vågar sig på och gissa?

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilka fina frisyrer. Gillar dem allihop!

2012-12-19 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0