Skor, skor, skor!

Jag har blivit smått besatt av tanken på skor inför bröllopet. Designa egna? Köpa som normalt? Till och med kanske skapa egna? Varför denna besatthet startat är lätt att förstå. Jag har hakat upp mig på tanken att ha gula skor. Knallgula skor. Och det är inte lätt att hitta de knallgula skor jag har i huvudet. Förmdligen finns de inte så man kanske ska försöka sig på att göra ett par egna? För om man kikar runt på nätet lite så finns det massor med människor som redan gjort detta. Och som vanligt ser man bara de fina resultaten, inte en människa verkar ha misslyckats. Så varför ska jag göra det?
 
Det finns en sida på nätet som heter Rainbow Club där man kan välja bland massor av modeller på sina skor och sedan önska färg. Mot en nätt liten kostnad naturligtvis. De har både skor och handväskor man kan välja att färga.
 
 
Rainbow club 'ella'
 
Sedan kan man beställa sina egendesignade converse oxå. Det skulle verkligen vara jättekul, men det går endast att göra via USA. Och jag känner ingen som bor där. Men tänk att få byta till ett par gula converse när fötterna ondar lite?
 
Converse Wedding
 
Converse wedding date.
 
wedding-converse-model
 
Det finns även en sida som heter  http://www.shoesofprey.com/ Där är det verkligen jättelätt att designa sina egna skor. Till och med Stella klarade av det. Nedan ser ni hennes drömskor. Men det kostar såklart en slant. 130 euro + frakt.
 
 
Sedan kan man alltid titta på min nyaste favoritsida, etsy.com Under "shoes" och "handmade" finns hur mycket snyggt som helst!
 
Wedding Ballet flats
Pris: 896 kr
 
Hard bottoms Ivory wedding  party shoes flower girl  Children kids  toddler shoes size 5 6 7 8
Pris: 344 kr
 
Blue Bridal Shoes/Wedding Shoes with Ivory Lace. US Size 8.5
Pris: 448 kr
 
 
Så nu är det tillbaka till det glamourösa småbarnslivet med tvätthögar som berg efter helgens magsjuka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såg dom här snyggingarna: http://lifestyleblogs.se/prinsessansdagbok/2012/10/25/bohemian-wedding/

2012-11-05 @ 22:33:11
Postat av: Madde

F´s pappa kommer att vara i Florida januari-mars. Säg till om du behöver beställa nåt då inom USA :)

Svar: Å, bra att veta! Det ska jag komma ihåg!
frokenholmsten.blogg.se

2012-11-15 @ 19:44:04
URL: http://www.systrarnae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0