Transport till/från kyrkan

Jag har funderat på det där med transport till och/eller från kyrkan. Till kanske inte behövs, och inte från heller för vår del. Men på de bröllop jag varit på har det varit väldigt många som valt att använda sig av något slags "speciellt" fordon eller hur jag ska uttrycka mig. Från kyrkan där vi ska gifta oss är det en backe ner till festlokalen så jag föreslog lådbil till Martin, men han tyckte nog det inte var en sådan bra idé..
 
Hur som helst, här kommer ett gäng bilder innan det är dax att lägga sig.
 
Wedding ride
 
Wedding hay ride
 
Wedding chairlift ride
 
Disney themed wedding... carriage ride...
 
#ride colorfully on your wedding day.
 
Coolest wedding ride ever
 
THIs. This is my ride on my wedding day.
 
this will be my ride after my wedding!
 
destination wedding equipped with canoe ride sendoff.
 
Post wedding elephant ride and Koh Samui elephant tours for group
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
wedding rides
 
Wedding Transport
 
This couple trotted off after their reception in a buggy pulled by a mini horse
 
Skydive to your wedding!
 
Helicopter
 
Got Gondola?
 
Fire Wedding @Shana Smith
 
Wedding transport
 
Motorcycle bride and groom
 
 
 
 
Nä, för oss blir det kanske den här:
 
Harvest Wedding: wheelbarrow through a cornfield

Kommentarer
Postat av: Carro

Å jag som just skulle rösta på helikoptern.. ;)

2012-11-17 @ 11:23:20
URL: http://systrarnae.wordpress.com
Postat av: Madde

Å jag röstar på elefanten!

2012-11-28 @ 09:58:27
URL: http://www.systrarnae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0