Naglar, naglar, naglar

När det kommer till brudparet kommer ett stort fokus ligga på händerna när det kommer till fotografering. Det är kort på buketten, på ringarna osv. En brud (och brudgum) MÅSTE ha snygga naglar då. Jag skulle verkligen inte vilja ha nagelbitna fingrar på korten. Eller smutsiga naglar. Usch. Så jag önskar verkligen att någon (typ min syster) fixar mina naglar så att de blir snygga till bröllopsdagen!
 
Lace tip nails - I want to try this!!
 
What a cute way to make your new diamond sparkle stand out even more!
 
A wedding bling statement nail
 
Love this for the wedding day!
 
.
 
Wedding Nails
 
Converse Nails. This is so cute.
 
modern lace nails (via cute polish)
 
nails
 
natural 
nails
 
Beautiful, Blingy, Wedding Nails
 
Colorful nails
 
Wedding ring/hand shot
 
Wedding Photography #dance #hand
 
Nu kanske någon tycker att jag gör en för stor grej av naglar och händer. Men ni ska snart förstå vad jag menar. Det är snyggt med naglar och händer som är tillfixade. Mina naglar och händer ser just nu ut som en blandning av skogshuggarhänder och nervöst nerbitna naglar. Fast jag biter (jag vet, det är skitäckligt) på naglarna lite nu och då. Inte för att jag är nervös just, utan för att det är en ful, ful ovana. Jag kan titta på teven/läsa tidningen/ dricka kaffe eller någon annan ikke-nervös situation och ändå bita. Jag vet att det finns massor med baktierier och så vidare, men jag gör det ändå. Ful ovana som sagt som måste brytas.
 
Så här kommer en dagsfärsk bild på mina händer och naglar. Och såhär vill jag INTE att de ser ut den 17 augusti 2013..
 
 
Inte så vackert, eller hur? Så ser ni att jag biter/river/rafsar så är ni välkomna att skälla lite på mig.
Trackback
RSS 2.0