Servetter

Nu är jag där igen och petar i detaljerna när det stora hela inte är riktigt klart. Men vi har kommit överens om att ha tyg/linne servetter. Kanske onödigt tycker många, men det är VI som gifter oss så VI får bestämma. Och VI tycker det är trevligt med tygservetter :-)
 
Här kommer lite inspiration om hur det kan se ut och brytningar man kan göra.
 
napkins
 
table setting
 
lavender
 
DIY No Sew Napkins
 
Checkered napkin and rosemary
 
Grass rope on
 
Herbs
 
menu
 
napkins
 
Wedding Channel Napkin
 
 
 
 
 
 
Det finns oxå servettbrytningar som jag absolut inte vill ha. De representerar inte alls oss men kan precis som mycket annat, representera någon annan.

Detta är inte vår tekopp helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
Någon som ni tycker bättre/sämre om?
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Hej. Ville bara lämna ett litet avtryck och säga att jag tycker att du har en jätte fin blogg som bidrar med mycket inspiration. Vi gifter oss i februari och jösses vad det är saker att tänka på :-) kul att du lägger in mycket bilder som ger fantastiskt med inspiration!!
Jag kommer fortsätta läsa :-) lycka till med all planering och såklart med bröllopet!

Svar: Hej Elin! Vad kul att du hittat hit! Visst är det mycket att tänka på? Men det är ju oerhört roligt! Om det är något du önskar få mer inspiration i så är det bara att skriva ett inlägg så gör jag ett inlägg :) Lycka till ni med!
frokenholmsten.blogg.se

2012-10-10 @ 15:17:55
Postat av: Mintur

Hej !
Ramlade in på din blogg när jag googlade filmtema , nu när det blir min tur :)
Varifrån fick du placeringshållarna ifrån ? Sjukt söta , kan inte se flera av dina bilder , skyddade ?
Ville kika på dekoration och dukning :)
Vad gjorde du med dukarna ? Skålar med söckerlösning ? Tänkte nig göra så men vet inte om d passar ...
Har du nåt bra tips till mig ?

2014-02-15 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0