Brudklänningen

Så här kommer inlägget någon kanske väntat på. Jakten på drömklänningen har börjat!!
 
Ruffles Floor Length Strappless Ball Gown Taffeta White Sexy Wedding Dresses WDS137
 
Woeful Wedding Captures  These Rocco Ancora Photos Show the Dark Side of Couple's Big Day  #roccoancora #weddingcake #weddings #brides #fashion #bridalparty #bridesmaids #marriage #weddingdress
 
Balklänning Hjärtformad Chapel-släp Taft Bröllopsklänningar med Rufsar  Spetsar  Pärlbrodering (002000461)
 
 
 
 
2012 New White Lace Fashion Wedding Dress
 
Item image
 
Item image
 
 
 
 
 
Wildest Wedding Dresses :  wedding Russian Bride With Large Boob VS Skimpy Revealing Wedding Dress
 
Wildest Wedding Dresses :  wedding Ugly Wedding Dress 8
 
 
Och där bjöd jag på ett urval klänningar jag INTE kommer att ha :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Emma! nu har jag hittat hit, ska bli roligt att följa ditt planerande

Svar: Välkommen Emelie!
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-17 @ 09:04:30
Postat av: Nette

Hihi, du är rolig du!
Jätte kul att läsa här!
Kram

Svar: Kul Nette att du hittat hit!
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-17 @ 14:51:49
Postat av: ThereseZ

Haha, jag blev lite smått orolig där ett tag innan jag läste texten längst ner!=)

2012-09-17 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0