Foton jag skulle vilja ha

Nu är det inte bestämt vem eller hur vi ska fotograferas, även om frågan ligger ute. Men det finns några kort som skulle vara jätteroliga att ha.
 
Först av allt ska vi ju ha en fest! Men det är ett äktenskap vi firar så därför skulle detta vara en rolig idé att göra innan bröllopsdagen för att sätta upp på väggen
 
cute anniversary idea
 
Här är ett foto under bröllopsfesten. Endast brudparet är i färg och det ser ut som om tiden står stilla för dem
 
picture in the middle of the dance floor during the reception. everyone else is in black and white...love
 
Detta kort med barnen är för himla gulligt. Kanske vore en kul idé för Stella och Vincent?
 
so friggin cute! wedding photo
 
Jag bara älskar denna bild. Det behövs lixom inte så mycket mer
 
wedding
 
Här kommer ett helt gäng med bilder på när brudgummen ser bruden för första gången. Där har vi inte bestämt hur vi ska göra, om vi tillbringar morgonen tillsammans eller på var sitt håll. Kanske tvingar jag med någon och sover en natt på hotell utan Martin. Väldigt amerikanskt, men kanske rätt så kul?
 
Grooms seeing their brides on their wedding days for the first time...must have
 
Eller de här bilderna. En liten romantiker bor visst i mig ändå.
 
this is awesome.
 
Time lapse with sparklers, such a dreamy photograph #wedding #timelapse
 
Men ibland behöver man inte göra det så himla komplicerat.
 
wedding - digging the use of 1/3 rule of photography. the empty space is as lovely as the bride :)
 
Too Cool!!! Really want a bowtie groom this year!!!    22b-orange-bowtie-blue-suspenders-groom-groomsmen-wedding-color-scheme-photos-pics-southwest-school-of-art-craft-campus-reception-weddings
 
love the light
 
Different than the dress hanging in the window shot
 
Wedding
 
Weddings
 
Wedding kiss'
 
All about me
 
Den här bilden är verkligen annorlunda. Istället för att stå och knäppa ur gästernas perspektiv, tar fotografen med alla gästerna i bilden. Gillas!
 
five wedding photos to add to your shot list | a photo from behind the usual perspective
 
Där var några bilder jag hittade ikväll! Det kommer med största säkerhet några fler framöver.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Emma
Jag måste tacka nej till uppdraget. Det är alldeles för stort för mig. Jag skulle inte kunna garantera att ens någon bild blir bra. Och det här är en sån viktig dag så då ska det inte finnas några tveksamheter. Jag tror ni skulle ångra er om ni inte tog en proffsfotograf. Bilderna ovan visar vad dom kan åstadkomma. Samt att dom har en utrustning som vi vanliga inte har.

Kolla in den här fotografen. Man kan välja reportagefoto per timme för t ex vigseln och/eller festen. http://www.frokenfotograf.se/

Svar: Inga problem Camilla! Förstod det nästan när vi frågade och jag såg din reaktion :)
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-26 @ 22:38:37
Postat av: Jen

Åh kära nån vilka underbara bilder!! Allihopa!!! Det kommer bli hur vackert som HELST!

Grattis förresten ;)

Kramar Jennifer!

2012-09-28 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0