Frisyrer

Igår bokade jag upp min frisör till bröllopet. Det gäller att vara ute i tid! Men så ska man ju komma på HUR man ska göra med håret oxå. Längden var inga problem sa frisören, hon kunde lägga i lite tillfälligt löshår om man ville ha lite mer/längre hår.
 
Vad tycker ni om nedan?
 
love it
 
wedding hair hair headband
 
Google Image Result for http://weddinghairstylesblog.com/wp-content/plugins/jobber-import-articles/photos/135267-braided-wedding-hair-style.jpg
 
wedding bun
 
Wedding hair
 
gorgeous wedding hair.
 
Lovely double Maiden Braid pulled into an updo.
 
Jag personligen är väldig förtjust i flätor, men det är ju ett tag kvar innan det behöver bestämmas :)

Kommentarer
Postat av: marie j

precis sånna där frisyrer tycker jag du ska ha!

Svar: Tack Marie!
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-17 @ 23:32:34
Postat av: marie j

eller utsläppt lockigt för det tycker jag du var superfin i

2012-09-17 @ 23:33:03
Postat av: Madde E

Vilken jättefin blogg Emma! Blir kul att följa :)
kram

Svar: Tack Madde!
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-22 @ 15:09:25
URL: http://www.systrarnae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0