Hon sa ja!

Vi har en underbar helg i Stockholm. Vi äter och äter så jag har ont i magsäcken för den är så full! Det är verkligen en toppenhelg på många sätt.

Marie har nu tackat ja till att göra bröllopstårtan. Ni anar inte vilken lättnad det är. Så skönt att ha duktiga människor omkring sig som man kan lita på. Där kommer nog den stora svårigheten att ligga för mig. Jag kommer att ha JÄTTESVÅRT att slappna av under bröllopet! Så att ha människor som jag litar på löser mycket för mig. Jag vet att de löser eventuella situationer som uppstår.

Nu ska jag njuta av min kaffe såhär helt ensammen på morgonen. Alla andra sover och fåglarna utanför är allt som hörs. Lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0