Jag vill!

Träningen fortskrider och det gäller verkligen tänka att "jag vill träna" istället för "jag borde". För om något så är jag bortförklaringarnas drottning när det kommer till träning. Nu har jag hittat motivationen att "springa" (egentligen är det en långsam form av joggning) så det håller jag fast i. Träningsskor och kläder är hyffsat nya och det är betydligt roligare att springa i det än någon gammal träningströja efter Martin som vi behållit för "den kan vara bra att måla i eller nåt"..

Så mitt upplägg är som följer:

Ut MINST två gånger i veckan. Helst fler.
Uppvärmning 1 km
"Springa" 2 km
Powerwalk 1 km
"Springa" 2 km
Avsluta i lugnt tempo 0.5 km

Sedan är jag lur på hur jag ska göra om någon månad när det är isigt och kallt. Förslag där någon?


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad duktig du är!
Säckväv/spets är nog den finaste kombon som finns.
Märker att vi tycker mkt lika.
Får anlita dig den dagen, om den dagen kommer, när det blir dags för mig att få gifta mig. :-)

Svar: Det är verkligen en superkombo! Jag hjälper dig gärna när er dag kommer :)
frokenholmsten.blogg.se

2012-09-18 @ 10:12:19
URL: http://Marimarks.blogg.se
Postat av: Madde E

Åh vad du är duktig Emma! Det är underbart att komma in i ett träningsrus :) Jag tänkte bara säga att där jag tränade under vinter och våren är man utomhus året runt! Trivs du med att springa utomhus, så fortsätt med det! Ett bra underställ och bra funktionella kläder och mössa så funkar det perfekt att träna ute!

Hejja Emma!

Kram

2012-09-22 @ 15:07:33
URL: http://www.systrarnae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0