Skor

Jag har fastnat för att kolla på skor till bröllopet. Tror det är för att jag mättade mig i sommar med att kolla på allt vad klänningar hette. Så nu är jag fast i skoträsket. Jag har ett par underbara svarta pumps som nog har gjort sitt snart. De är sjukt sköna, men just SVARTA! Men då ramlade jag på att man ju kan göra om sina pumps! Pysselkväll någon?
 
DIY-Lace pumps
 
DIY-Lace pumps
 
DIY Painted Pumps!
 
DIY painted pumps
 
Comic pumps--DIY!!!
 
DIY Lace Applique Pumps
 
Restyle.Restore.Rejoice: DIY Glitter Pumps
 
Vivid Please: how to change the colour of shoes tutorial
 
 
Jag vill inte ha vita skor, det är ett som är säkert. Men man behöver ju inte ha pumps, det finns ju andra alternativ oxå
 
Converse wedding
 
Converse wedding
 
 
Det kanske är en idé för inbjudan?  Klädsel: Converse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0