The Dress

Brudklänningen. Det är verkligen något att bita i! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill ha. Jag trodde jag visste det, men ju mer jag letar, ju mer förvirrad blir jag. Jag trodde att jag ville ha en ärmlös klänning, inte ringad alls, inget släp och gärna med spetsinslag. Men nu vet jag verkligen inte. Det finns ju så mycket fint! Så det blir bara till att beställa tid på Eleganten och prova och prova..
 
Vintage wedding gowns for your something old
 
vera wang - gabriela gown
 
Claire Pettibone | Mademoiselle
 
 
 
Lace wedding dress Lace wedding dress Lace wedding dress
 
lace wedding dress
 
 
NEW Nicole Miller silk size 12 pale pink peach stunning formal dress
 
 
Ja, som ni ser är jag VÄLDIGT splittrad i frågan brudklänning. Jag vill ÄLSKA den. Jag vill att den blir ihågkommen (och inte för att den fastnar i trosorna eller nåt), jag vill att den ska vara så nära perfekt den kan bli. Så inga krav alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0