Välkommen till min nya blogg!

Jag ska alltså bli fru. Just nu är jag dock Fröken Holmsten. Föräldraledig till Vincent som är lillebror till Stella. Pluggar samtidigt som jag är föräldraledig och hoppar in och jobbar lite nu och då. Jobbar på "tontor" som Stella säger. Bor i en stad i södra Norrland och är verkligen världens lyckligaste bland kladdiga pussar, sandiga skor och att ständigt måste ha tvättstugan bokad.

JO, jag ska ju gifta mig. Om 345 dagar. Inte för att jag räknar så exakt. Det gör min app åt mig. 8264 timmar om någon undrar. Och om ungarna somnat, sambon jobbar, plugget avklarat, hemmet skinande rent och tvn gått sönder kan jag alltid sitta och titta på när appen räknar ner sekunder..

Min sambo heter Martin och är världens bästa. Det säger jag till honom och jag menar varje ord. Han är den knäppaste, underbaraste och visaste killen jag vet. Och helt klart den bästaste pappan. Han ska bli min!


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-09-06 @ 16:10:42
URL: http://blogg.se
Postat av: Sara Edlund

Gud va roligt Emma!!!
Är så glad för er skull och kan inte mer än hålla med dig, du har hittat en kanonkille men du är inte så pjåkig du heller! ;)

Lycka till med all planering, ska bli spännande att följa dig här!

Kram och lycka till!

2012-09-11 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0