Vigselringar

Våra förlovningsringar är silverringar från Efva Attling. Jag älskar dem och att materialet "lever" med oss och precis som våra liv, blir lite stötta och ändrar utseende med tiden, men ändå utan att tappa sin glans. Det blir lite billigare med silverringar, men framför allt är jag guldallergiker så det är inget jag kan tumma på. Mellanrummet mellan fingrarna blir fulla med utslag när jag har guldringar, så det undviker jag helst.
 
Så tillbaka till ämnet. Jag behöver ju en vigselring! Martin vill inte ha en till ring, men det vill jag! Det går ju naturligtvis att fortsätta med Attling, men en tunnare ring. En tunnare ring blir det ju hur som helst, men frågan är om den oxå ska vara helt ren eller om den ska få vara lite mer galen?
 Jag är inget fan av stora "bling-bling" ringar så några går ju automatiskt bort..
 
Sterling Silver  Engagement Wedding Ring Set,
Sterling Silver Ring Round Cubic Zirconia CZ Ring 2.1 ct.tw - Nickel Free Engagement Wedding Ring
 
.95 ct cz Wedding Ring Set .925 Silver
 
Men en tunn ring med lite mer diskreta stenar kanske?
 
Vintage Style Sterling Silver Wedding Band Eternity Anniversary Ring
 
 
 
 
 
Det finns verkligen hur många idéer som helst! Jag älskar ringarna med fingeravtrycken!
 
Sterling silver fingerprint ring
 
Silver Fingerprint Titanium Ring
 
Har ni fler idéer eller förslag på allt från ringar till smyckesdesigner, dela med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0