Nelly High Heels

I fredags var jag på afterwork med ett gäng härliga tjejjer. Vi hamnade på Invito först och fortsatte sedan på Oscar. Jag hade tänkt att göra kväll tidigt då Martin jobbade och jag inte ville att vår granne och barnvaktFille skulle behöva sitta uppe allt för länge. Men Filles blivande fru var med och intygade att det gick bra att jag var ute en stund till. Så vi hamnade på eventet Nelly High Heels. Fullt med montrar med skor och de 100 första tjejjerna fick välja ett par skor. Vi var såklart bland de 100 första! OCH jag hittade ett par skor jag eventuellt kan tänka mig att ha på bröllopet! Så nu väntar jag på att skorna ska levereras hem så får vi se hur det blir sedan..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0