Min klänning

Klänningen är redan bestämd som ni vet. Och jag längtar efter den! Ibland måste jag titta i iPhonen eller googla namnet för att få se den "in action" på YouTube. I väntan på att ni ska få se klänningen (bara lite mer än 6 månader kvar ;) ) så får ni lite inspiration på klänningar jag gillar. Vem vet, kanske är min klänning en av dem?
 
#yes #brayola #wedding #dress
 
Hayley Paige | Spring 2013 Collection
 
Olivia of the 2013 Modeca collection!
 
Dress on display // Photo by Angeli. #minneapolisweddingphotographer #weddingdress
 
 
Justin Christopher Fall 2013 Wedding Dress (Photo by Levi Wilson) Love this #lace wedding dress www.finditforweddings.com
 
mermaid gown
 
Jag stannar där idag. Alla klänningar jag hittar liknar Klänningen lite. Bilderna ovan har alla något jag gillar, men jag kanske inte gillar hela klänningen. Klurigt, men ni får se!

Kommentarer
Postat av: C

Men satan vilken snygg klänning, bild 3. var har du hittat den?
Alla andra är oxå fina.

Svar: Den heter Modeca Olivia :-)
frokenholmsten.blogg.se

2013-02-05 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0