Toastmaster/Toastmadame

Vi har nu diskuterat fram vilka vi önskar se som toastmaster/toastmadame, men eftersom ingen av dem är tillfrågad än så håller vi det hemligt. Men för mig har dessa personer stor betydelse hurvida jag och Martin kommer att kunna "släppa allt" eller inte. Det är där och då vi känner att vi vill ha och behöver mest hjälp. Om de vill hjälpa till innan är ju det ett plus, men inget krav alls vi har!
 
Vad önskar vi då av vårat eventuella toastpar? Ta emot i kyrkan, se till att alla får ett vigselprogram, hålla i brudskålen, kolla av lokalen innan gästerna kommer, synka eventuella tal med maten, vara den som man vänder sig till om man har frågor som gäst. Ja, lite sånna saker. Så att vi (framför allt jag) bara kan slappna av och njuta av dagen. Annars står jag väl där i brudklänning och öppnar champagneflaskor till gästerna och försöker bestämma när maten ska ut.
 
Mod Vintage Life: Doily Table Runner. would be pretty at an outside wedding with burlap themes and lace..perfect for my wedding ideas!!
 
Jag har verkligen fastnat för ovanstående små spetsdukar. Någon som har tips på var jag kan få tag i sånna?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hamsta loppis. Jag har fyndet flera som jag klistrat på stora glasburkar och gjort ljuslyktor av. Finns en hel avdelning med bara det du söker :-) lycka till.

Svar: Tack för tipset! Ska kollas upp!
frokenholmsten.blogg.se

2013-01-14 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0