Yoga

Igår provade jag för första gången i livet Yoga. Har just börjat en ny kurs på skolan och efter att ha varit hemma med Stella och hennes vattkoppor samt Vincent och hans förkylning behövde jag varva ner lite. Bröllopsplanerandet är OFTAST roligt, men nu börjar jag bli lite stressad över att inbjudningarna ska ut. Men ikväll kommer jag och Martin sätta oss ner och fundera hur VI vill att de ska se ut. Sedan blandar vi in övriga. Det är lätt att glömma bort vad man själv vill som par och lyssna på andra först.
 
Men hur som. Yoga. Det kommer jag absolut gå på igen. Verkligen min grejj och jag blev oerhört avslappnad efteråt. Idag har jag ont i kroppen, men det hör väl till? Ikväll om inte inbjudningarna tar allt för lång tid (vi ska inte göra dem klar, endast en prototyp), blir det nog ett träningspass. Spinningen sist var en nära-döden-upplevelse för mig, men jag vet av erfarenhet att de första 10 spinningpassen brukar vara det innan det blir riktigt roligt. Det gäller bara att ta sig över tröskeln av 10 spinningpass oxå..
 
Warrior pose - Yoga love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0