Sista provningen

Idag tog jag med en gäng tjejjer och provade klänningen en sista gång. Kan vara bra om någon vet hur man får på sig den.. För jag kommer att behöva hjälp att knäppa den när det är dax.
 
Den är PERFEKT! Jag ska vara ärlig, jag har varit tveksam, men just idag så VET jag att det är helt rätt klänning. Jag bara älskar den!
 
Jag vill såklart inte berätta i förväg hur klänningen ser ut, men det jag kan avslöja är att den kommer från Enzoani Modeca, det är inte från årets kollektion och den är ivory.
 
Klänningen nedan kommer från samma ställe, fast är från 2013.
 
Olivia-M
 
Kolla in fler klänningar på:
http://bluebyenzoani.com/Modecagowns.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0