Hej och hå

Hej!
 
Förhoppningsvis får jag ordning på bröllopsformen innan det är dax för bröllopet. Men om jag inte får det blir jag nog gift ändå. Men tänkte passa på att tipsa om gratis träning här i Sundsvall! (Förutom att ge sig ut på egen hand då)
 
Himlabadet bjuder på vattenträning två dagar i veckan. Dels tisdagar 19.15-20.00 eller fredagar 7.00-7.45
Sedan har vi Friskis och Svettis som bjuder på träning i bland annat Hamnträdgården 19.00-20.00 på onsdagar.
 
Igår provade jag uteträningen med Friskis. Jag har ju sett dem träna där nere.. från Casiopeija har man finfin utsikt över Hamnträdgården. Det var riktigt roligt, och med en promenad ner och hem blir det ett bra träningspass.
 
Har ni fler tips så dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0