Mardrömmar

Nu börjat bröllops-nerverna att komma. Tre nätter i rad har jag haft hemska mardrömmar om bröllopet, min klänning och kyrkan. Martin orkade inte ställa sig upp i kyrkan och ville bara sitta ner i kyrkan, jag var tvungen att vada i lera fram till kyrkan och slutligen upptäckte jag att det var HELT FEL klänning jag valt. Det där var ju inte alls min drömklänning. Mardrömmarna har varit så intensiva att imorrn tar jag med mamma och kollar till klänningen..
 
Trash The Dress: mud.  Definitely doing this to my wedding dress!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade också en mardröm, jag hade gjort nått dumt och du var så arg och besviken på mig. Jag skämdes nått så fruktansvärt och låg och ojade mig över det där. Sedan insåg jag ju att det var ju en dröm och du förmodligen inte alls var så arg på mig som jag föreställde mig.

Svar: Usch, jag ogillar verkligen mardrömmar!
frokenholmsten.blogg.se

2013-03-28 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0