Önskelista

Vi funderade länge och väl hur vi skulle göra med önskelista och presenter till bröllopet. En sak har vi hela tiden varit överens om. Det blir ingen presentöppning.
 
Ett tag funderade vi på kuvertavgift. Sedan funderade vi på om vi skulle önska oss bidrag till en resa. Nu blev det inget av alternativen utan ett tredje, riktigt trevligt, alternativ. Tycker vi iallafall!
 
Vi har ett stort gemensamt intresse. Mat. Vi älskar att äta och laga mat. Eller Martin älskar att laga mat och jag att äta. Ska jag vara ärlig är det få saker som stressar upp mig mer än att stå och röra i en gryta. Jag gillar mer att baka eller göra desserter. Eller duka bordet, fundera på hur det ska dekoreras och vilket vin vi ska dricka. Och vi älskar att ha middagar! Även fast det inte blir fullt så ofta som vi önskar, men vi älskar verkligen att ha folk hemma hos oss!
 
Men en sak vi inte har hemma som vi skulle tycka vara roligt. Snyggt porslin. Snygga uppläggningsfat och glas. Vi har fullt godkända glas och porslin från både Lagerhaus och IKEA, men nu när vi ändå får önska oss något så önskar vi oss... tadaa: porslin! Vi har registrerat oss på en sida som vi skickar till våra gäster när de osa:r. Liknande sidor finns på både Cerveras- och Royaldesigns hemsida.
 
Le Creuset...
 
rörstrand porslin swedish grace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0